Je zorgt voor een correcte
factuuropmaak
, zowel voor de gewone facturatie als voor de garantiedossiers.
Je bent de
persoonlijke
adviseur
van onze klant
doorheen het hele aftersales proces.
Naast je back-office taken schrikt het je ook niet af om
aan de receptie de klanten vriendelijk en professioneel te onthalen
.
Je
behandelt de binnenkomende oproepen
betreffende onderhoud en herstellingen en ontvangt de klanten aan de directe receptie. Door oprecht te luisteren naar de klant en de juiste vragen te stellen slaag je erin een zorgvuldige diagnose te stellen en de omvang van het vereiste werk in te schatten.
Ook tijdens het onderhoud of herstelling
houd je de klanten op de hoogte
van de nodige werken.
Je maakt een
planning
op waarbij je rekening houdt met de verwachtingen van de klant betreffende de nodige tijd voor het uit te voeren werk, alsook met de capaciteit van de werkplaats en de beschikbare onderdelen en de beschikbaarheid van het wagenpark.
Je zorgt ervoor dat de
vervangwagens
steeds
proper
,
onbeschadigd
en
verkeersveilig
zijn.
·
Wanneer de
wagen overhandigd
wordt aan de klant,
overloop
jij samen met de klant
de factuur
.
Waarmee kan je ons team versterken?
Jij bent de kandidaat die elke dag opnieuw naar een
uiterste klantentevredenheid streeft
en zo een
langetermijnrelatie
uitbouwt.
Je
denkt en handelt oplossingsgericht
en adviseert elke klant steeds met de glimlach.
Je bent
administratief en communicatief
sterk onderlegd.
Je hebt
interesse
in de
techniciteit
van auto’s en bent
bereid om bij te leren
.
Je hebt reeds
enkele jaren ervaring
opgedaan in een omgeving waar klantgerichtheid centraal staat, ervaring binnen de automotive is een grote plus.
Naast een passie voor klantgerichtheid, wagens en innovatie heb je reeds
ervaring in een commerciële omgeving
waar service centraal staat.
Lijkt dit iets voor jou?
Stel je kandidaat via de knop "
Solliciteren
".
Meer info nodig? BMW JOY’N US, 03/890.97.66
Telefonische oproepen ontvangen
Klanten informeren (opvolging van de bestelling, informatie, ...)
Bestellingen registreren
Voorwaarden controleren (leveringstermijnen, verpakkingswijze, ...)
De klant of de verkoper erover inlichten
Aanbod
What’s in it for you?
Je komt terecht in een
vooruitstrevende
en
stabiele groep
die pionier is in de automobielsector, met een
sterke focus
op zowel een uiterste
klanten- als medewerkerstevredenheid.
Je krijgt de kans een
sterke merken
te vertegenwoordigen in een
professionele
en
familiale
werkomgeving
bij een groeiende organisatie die opleidingskansen biedt.
We bieden een
aantrekkelijke verloning
en
exclusieve kortingen
op bijvoorbeeld bioscoop- en pretparktickets, boodschappen,... Bovendien krijg je de mogelijkheid om jezelf te ontplooien binnen ons tof team.
Om ervoor te zorgen dat jij uitmunt in je rol als Service Advisor en een echte ambassadeur voor onze merken A&M Group en BMW bent, bieden we je een degelijke
ondersteuning
en
opleiding
aan.
Solliciteren
Ellen Van den Heuvel
03/890.97.66
ellen.van-den-heuvel@partner.bmw.be